Odstąpienie od umowy
REKLAMACJE
Szanowny Kliencie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Ciebie odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne towaru. Jeśli zakupiony w naszym sklepie internetowym towar ma wady, masz prawo złożyć reklamację.
Krok po kroku. Jak złożyć reklamację?
- Poinformuj nas o chęci złożenia reklamacji drogą mailową (online@zookarina.pl).
- Dokładnie wypełnij formularz reklamacyjny. Formularz do pobrania
- Spakuj reklamowany produkt wraz z formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu (faktura), a następnie wyślij na adres: ZOO KARINA Przywidzka 10A 80-174 Gdańsk "Reklamacja - sklep internetowy".
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego oraz reklamowanego produktu.
ZWROTY (PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY )
Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klienci dokonujący zakupu w naszym sklepie online mają prawo w ciągu 14 dni do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin 14 dni liczony jest od dnia otrzymania przez Państwa przesyłki.
Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość jest możliwe jeśli spełnione będą następujące warunki, mówiące o tym, iż:
Krok po kroku. Jak dokonać zwrotu?
- Poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy drogą mailową (online@zookarina.pl).
- Dokładnie wypełnij formularz zwrotu. Formularz do pobrania
- Spakuj produkt wraz z formularzem zwrotu i dowodem zakupu (faktura), a następnie wyślij na adres: ZOO KARINA Przywidzka 10A 80-174 Gdańsk z dopiskiem "Zwrot - sklep internetowy".
Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za mały i jesteś zainteresowany zamówieniem większego rozmiaru, skorzystaj z procedury zwrotu, a produkt w innym rozmiarze zamów w oddzielnym zamówieniu.